Sr. Alfred Medina
Director Recursos Humans
Parcs i Jardins de Barcelona,
I.M
El Comitè d’Empresa
Parcs i Jardins I.M. de Barcelona, reunit en Comissió permanent el dia 29 de
juliol de 2014, en relació a l’acord de Normalització de Conceptes Retributius,
amb la intenció d’arribar a un acord global envers la revisió, l’extensió i l’aplicació dels trams del
Complement de Penositat i Conducció de Vehicles i Maquinaria amb carnet B,
presenta la proposta que es detalla a
continuació:
Complement de
penositat, trams:
1. Revisar la rotativitatdel personal en les tasques penoses.
2. Revisar i llistar les brigades que estan per sobre de la mitjana general de penositat, per donar-los tractament de
brigada especial, (exemple brigada Parc Central de Poble Nou, Roserar, Costa i Llobera).
3. Aplicar els mateixos criteris de complements que en la brigada forestal
en aquells destins amb similars característiques (Montjuïc, Tres Turons i zones
veïnes a Collserola, etc).
4. Aplicar el complement corresponent de fitosanitària al personal que
realitza tasques d’aplicació, afegint-se al tram general de penositat.
5. Fer extensible l’acord en matèria de penositat a tots aquells
col·lectius que no ho perceben,(zeladors, vigilància, personal de vivers, horts
urbans, personal amb adaptacions de lloc de treball a l’espera de novació, etc)
amb els mateixos criteris i condicions establerts en l’acord.
Complement de
conducció amb carnet B
1. Fer extensible a tots els destins que utilitzen vehicles amb carnet de
conduir classe B, l’acord de 27 de novembre de 2013 en matèria de Conducció de
les brigades de manteniment, segons els criteris pactats.
Proposem que les
mesures siguin efectives de forma immediata, i a efectes econòmics amb caràcter
retroactiu en la mateixa data de posada en marxa de la primera fase dels
acords, com a pas previ a continuar amb els treballs pendents de la Comissió de
Normalització de Conceptes Retributius.
Atentament,
J
2 comentaris:
Hola companys, quina es la posició de CGT en tot aquest tema?
Per la meva part, i en lo que em toca, crec que estem sortint perdent en tot.
Lo de la unificació de les primes ha suposat perdre diners a la majoria de gent que conec i crear mals rotllos a les brigades.
Pel que fa als llocs de treball com a conductor, encara perdrem mes diners, no?. A demes assumirem mes responsabilitats i podem ser utilitzats com l'empresa vulgui, canvi de destí i altres histories.
Jo, i crec que altre gent, os agrairíem mes informació, perquè la impressió que donen tots aquets canvis es que ens la estan foten amb vaselina.
Salut.
hola Jordi:
La CGT, en el seu moment, ja es va posicionar en contra de l'acord de les prima única (30€) que ha suposat a prop de 20 brigades perda diner en maior o menor quantia.
A més va ser injust que tots els treballadors/es votesin en l'Asamblea el repartiment de la prima de penositat de la gent de conservació (part de els diners es van repartir en pagar el (10€) de la prima de penositat dels "jefes"), que també van votar en l'asamblea.
Lo de la conducció la CGT sempre a defensat les categories i la convocatories de concurs intern.
La resolució aquesta es per demanar que el acord es cumpleixi en els col.lectius que han quedat marginats en el cobrament de la prima de penositat
antonio
Publica un comentari a l'entrada