Després de quatre mesos sense reunir-se el passat 23 de gener es va tornar a reunir la Comissió de Seguiment del Conveni.
El primer que es va realitzar va ser la signatura de l'acta de la reunió anterior de 20 de setembre del 2007
Posteriorment el Comitè planteja a la direcció que doni resposta a les informacions sol·licitades en l'anterior reunió (veure acta). La direcció diu que estan estudiant la forma que a través d'Internet puguem accedir a aquesta informació.
Es comença l'ordre del dia parlant de com anem a recuperar les dues festes que coincideixen aquest any en dissabte (atès que en l'Ajuntament hi ha un acord de recuperació). La direcció no està d'acord que s’hàgim de recuperar aquests dies que perdem de festa. També se'ls planteja que publiquin, l'acord de 17 de març on es recull que en casos excepcionals es poden sol·licitar els dies de lliure-disposició de forma urgent, la direcció diu que això podia embullar als treballadors/es i que no està d'acord en publicar-lo en la circular de vacances.
Sobre els increments salarials d'aquest any 4’8% tal i com estableix l'acord de Conveni i d’acord amb els increments salarials que recullen els Pressupostos Generals de l’Estat pels empleats públics, diuen que ho estudiaran, però de moment com estableix en les taules salarials que ens han enviat a casa només pugen el 3'3%.
La direcció ens informa que el INSS els ha sol·licitat el numero de registre del Departament de Treball de l'Acord 2005-09 per a poder efectuar les jubilacions parcials i que en la major brevetat possible ho registraran. També s'acorda el crear una comissió per a acordar un protocol d'actuació sobre els jubilats parcials (revisions mèdiques, taquilles, formació, ajudes permisos EBE…)
Davant la queixa per part del Comitè d'Empresa de mal funcionament de la Suhcomissió de Contractes que no compleix amb l'acordat i de la falta d'informació sobre contractes, la direcció ens respon; que la falta de reunions ha estat per les desavinences hagudes (externalitzacions poda, Fito…), però que ja no hi ha problema en tornar-se a reunir, que estan disposats a tornar-la a convocar i a parlar del reglament de la subcomissió. El Comitè d'Empresa a més sol·licita explicacions, sobre si hi ha hagut sancions sobre els diferents incompliments per part de la contractes de les pliques de contractacions.
Sobre la reestructuració que es “rumorea”; se'ns informa de paraula que l'estan preparant. Els canvis d'organigrama que van a representar els canvis en els diferents direccions i departaments encara no estan tancats i que les comercials es destinaran a les diferents zones territorials i que quan tinguin conclòs el nou organigrama ens passaran la documentació.
Abans d'aquest punt que va ser amb el qual es va finalitzar la reunió de la Comissió de Seguiment es van tractar en el punt de varis; el tema de la OPO 2008 i com es reemplacen les possibles renúncies (la direcció va dir que ho estudiaria i ens donaria resposta), sobre el seguiment del personal discapacitat (la direcció ens va dir que s'efectuava aquest seguiment a través dels seus responsables i vigilància de la salut) i sobre els diferents tipus d'assegurances que es disposen (de la informació sol·licitada se'ns va dir que ja ens informarien)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada